Manager Zonal de Achizitii (Manager Punct de Lucru) | Medias

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Medias
  • Actualizat la: 09-04-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Studii medii, preferabil in domenii relevante
    - Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara de management
    - Cunostinte solide de legislatie in domeniul achizitiilor si gestiunii materialelor reciclabile
    - Abilitati manageriale si de leadership
    - Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet)
    - Cunostinte avansate de limba engleza
    - Capacitate de analiza, organizare si luare de decizii rapide
    - Rezistenta la stres si capacitate de gestionare a situatiilor dificile

    Responsabilitati

    - Coordoneaza activitatea de achizitii si livrare a materialelor din zona alocata
    - Supervizeaza si controleaza gestiunile existente si activitatea gestionarilor
    - Identifica oportunitati de dezvoltare si eficientizare a punctului de lucru
    - Raspunde de intreaga activitate din depozit, incluzand protectia muncii si respectarea
    reglementarilor interne
    - Asigura mentinerea relatiilor cu furnizorii si identifica noi surse de achizitie
    - Supervizeaza procesul de inventariere si gestioneaza stocurile de materiale reciclabile
    - Coordoneaza activitatea personalului din subordine si asigura respectarea normelor de
    securitate si sanatate in munca
    - Raspunde de gestionarea documentelor si respectarea prevederilor legale in domeniul
    achizitiilor si gestiunii

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.